قیمت ایزوگام شمال تهران-ترمیم ولکه گیری-اجرای قیرگونی واسفالت

بهترین ایزوگام ایزوگام است که از قیر پلیمری یا قیر اصلاح شده bppتهیه وتولید شده باشد،ایزوگام خوب ایزوگامی است که از الیاف تیشو وپلی استر نخدار درجه یک تولید وبه بازار ارائه گردد.

ایزوگام استاندارد ایزوگامی است که وزن رول ۱۰ متری ان بین ۴۰تا ۴۲ کیلوگرم باشد،یک ایزوگام مرغوب ایزوگامی است که دارای چسبندگی فوق العاده باشد وضخامت ان چهار میلیمتر باشد.

قیمت ایزوگام با توجه به کیفیت عایق محاسبه میشود.هرچه کیفیت بالا باشد طبعا عایق باید قیمت بالاتری دارد.

ما در شرکت عایقکاران نوین پوشش از بین صدها برند تعدادی برندهای ایزوگام که دارای کیفیت بالا تری نسبت به سایر برندها است برگزیدیم وبه مشتریان پیشنهاد واجرا میکنیم.

با توجه به اینکه عایقکاری در ساختمان دارای اهمیت بسیار بالایی نسبت به سایر کارهای ساختمان دارا میباشد ،پیشنهاد ما ایزوگامهای ارزان قیمت به خاطر کیفیت پایین هرگز انتخاب ونصب نکنید چون مشکلات وخسارات آن بیشتر از ماباتفاوت ایزوگامهای با کیفیت میباشد.

شرکت عایقکاران نوین پوشش با کوله باری از تجربه در سراسر تهران در نصب ایزوگام واجرای قیرگونی بهترین گزینه برای شما میباشد.

نصابان ما آماده اجرای پروژه های کوچک وبزرگ شما در شمال تهران-نصب ایزوگام در جنوب تهران-ایزوگام در شرق تهران-ایزوگام در غرب تهران میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ایزوگامنصب ایزوگامقیمت قیرگونی وقیمت آسفالت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید