نصب ایزوگام

جهت نصب ایزوگام ،ابتدا سطح کار نیاز به تمیزی وخشک بودن وزیر سازی وصاف بودن دارد،برای نصب ایزوگام اولین مورد درست کردن آبروها یاهمان ناودانها میباشد،که اگر کف خواب  فلزی پوسیده باشد باید کنده شود وکف خواب جدید را جایگزین آن نمود ودر صورت نبود کف خواب وهمچنین سهولت کار به جای کف خواب ایزوگام را ب اندازه ۱۵ تا ۲۰ یانتیمتر داخل لوله قرار داد وبعد شروع ب ایزوگام کرد،برای سطح های بتنی پثل پشت بامی که سیمان کشیده شده بهترست امل قیر ویا پرایمر ریخته شود به خاطر چسبندگی بیشتر وایزوگام وهمچنین سنگریزه ها به ایزوگام صدمه نزند وگرفتن خاک سطح سیمان وباعث میشود عمر ایزوگام طولانی تر شود .

لکه گیری وترمیم ایزوگام

برای اجرای ترمیم ولکه گیری پشت بام باید اول ترکها را با مشعل داغ کرده تا پر شود بعدبه اندازه کافی ایزوگام را برش داده وبا حرارت زیاد روی سطح مورد نظر چسباندوبرای جاهایی که تبله کرده ودارای هوا است،با برش هوای آن را خالی کرده وبعد از اینکه با مشعل وحرارت آنرا هواگیری کردیم ایزوگام بر روی آن میچسبانیم.برای پشت بامهایی که ایزوگام شده ومیخاهیم لکه گیری کنیمباید بندهایی که روی هم قرا گرفته را خوب چک کنیم فدر صورتی که از هم جدا شده است مجددا حرارت داده وخوب بچسبانیم.

نوع وکیفیت ایزوگام

در اکثر شرکتهای تولیدی ایزوگام دونوع ایزوگام تولید میشودف ایزوگام های تک لایه وایزوگام دولایه،این دونوع هم امکان داترد با روکش آلومینوم باشد وهم اینکه ایزوگام بدون روکش آلومینیوم وبه اصطلاح پودری ویا دورو نایلکس باشد،ایزوگام های آلومینیومی دراغلب شهرها جهت ایزوگام کردن پشت بامها ودر بعضی موارد سرویسها وهمچنین دیوارهایی که در در دسترس دید است استفاده خواهد شد.وایزوگامهای ساده ویا پودری ویا دورو نایلکس برای سرویس های بهداشتی،آشپزخانه ها ودیوار های پارکینگ یا زیر زمین نصب میشود.

لازم است کارفرما در انتخاب نصاب یا ایزوگام کار دقت بیشتری نماید واین مطلبرا در نظر داشته باشد که نصب ایزوگام مهمتر از کیفیت جنس میباشد. پس در اجرا ونصب ایزوگام دقت زیادی باید کرد.

کاربرد قیرگونی

گونی اکثرا در سرویس های بهداشتی،آشپزخانه وپشت بام هایی که میخواهد سنگ فرش یا موزاییک شود کاربرد دارد وبهتر است که در اجرای  قیرگونی از دولایه گونی وسه لایه قیر استفاده شود.برای انجام قیرگونی سرویس ها بهتر است چهار تا تیکه کوچک گونی برش داده وبعد از قیر اندود شدن داخل لوله ها کارشود،این کار باعث میشود ،دور لوله ها به خوبی آببندی شود وسپس کف ودیواره را قیرگونی کرد.برای کیفیت بهتر قیرگونی اول باید روی سیمان وقبل از اجرای گونی از قیر شل استفاده شود که گرمای آب انرا شل نکند که این کار باید توسط استادکاران با تجربه وحرفه ای انجام میشود.

ما این اطمینان را داریم که با انجام اولین کار شماره مارا در مبایل تان برای همیشه ذخیره ومعرف کارهای بعدی ما خواهید شد.

برای خرید ایزوگام وقیرگونی وآسفالت وسفارش نصب ایزوگام،اطلاع از آخرین قیمت ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶-۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶

ایزوگام نام بازرگانی عایق ضد آب برای پوشش بام،استخر،دیوارها وکاربردهای مشابه است

ایزوگام عایقی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت وب بکار میرود.ایزوگام از ترکیبات نفتی تولید میشود،در گذشتهعایق بندی رطوبتی بیشتر با استفاده از قیرگونی وآسفالت به انجام میرسیده است ولی مزایای ایزوگام در مقایسه با روش های سنتی سبب شده تا استفاده از این روش ها روبه کاهش برود.

نکات لازم برای لکه گیری ایزوگام

ایزوگام اگر با کیفیت باشد وبه صورت اصولی نصب شود،حداقل ۸ تا ۱۰ سال عمر مفید داردبا این حال به دلایلی از جمله،برخورد اجسام تیزفشرایط محیطی نا مناسب،قرار دادن اجسام سنگین یا نصب با کیفیت نا مناسب ممکن است پیش از این زمان،نیاز به لکه گیری داشته باشد.

نصب ایزوگام

پیش از از نصب ایزوگام با هدف افزایش عمر وکارایی ایزوگام لازم است تا نکاتی رعایت شود.در این نوشته یکی نکات را مرور خواهیم کرد.

استفاده از ایزوگام با کیفیت بالا،ایزوگام با کیفیت وبرندهای وانواع گوناگوت تولید وارائه میشود بهتر است از تجربه افراد با تجربه استفاده شود.

اگر قصد خرید ونصب ایزوگام در تهران وحومه را دارید،جهت مشاوره وبازدید رایگان،اطلاع از قیمت روز ایزوگام وقیر وگونی با ما تماس بگیرید

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید