قیمت ایزوگام در شمال تهران

قیمت ایزوگام در شمال تهران

در شرایط امروزی با توجه به افزایش قیمت قیر وکاهش ارزش پول ملی ورقابتی شدن شرکتها  در زمینه کسب وکار ،اکثر تولید کنندگان به دنبال این هستند که بتوانند قیمت عایق های خود را پایین بیاورند که مشتری ومصرف کننده به خاطر قیمت از عایق های انها استفاده کنند ،وشرکت عایق بیشتری را به فروش برساند ودر نهایت سود بیشتری را بدست آورد.با توجه به مطالب بالا برای مصرف کننده این سوال پیش می آید که با توجه به اینکه ما تخصصی در این زمینه نداریم چه ایزوگامی را خریدار ونصب نماییم واز چه کسی خدمات جهت نصب بگیریم؟

باید این را خدمت شما دوستان بگویم که در همیشه ایزوگامی را بگیریم که از قیر ۶۰/۷۰ وپلیمری ویا نوع bppونشان استاندارد باشد.

الیاف ایزوگام باید از یک لایه تیشو ویک لایه پلی استر نخدار باشد وزن رولها نباید کمتر از ۴۰ کیلو باشد وضخامت ان باید ۴ میلیمتر باشد.

ایزوگام های بی کیفیت اکثرا از قیر اکسیده یا مازوت تهیه میشود که در صورتی که شما دوستان ان را در فضای باز قرار دهید چربی یا هما مازوت آن بر روی نایلکس پدیدار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر واطلاع از قیمت روز ایزوگام وقیمت قیرگونی وقیمت اسفالت وهمچنین مشاوره رایگان وبازدید رایگان با ما تماس بگیرید..

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید