توصیه هایی برای خرید ایزوگام مرغوب

گروه عایقکاران نوین پوشش:بام ایزوگام شده پس از اولین بارندگی خود رانشان میدهد .اگر در این مرحله مشکلی نداشته باشد تا سالهای زیادی دوام میاورد.

اغلب شرکتهای معتبر ،نمایندگی هایی دارند که در مقابل سفارش ها کارشناسان خود را به محل اعزام میکنند ومشامره های لازم را به متقاضیان ارائه میدهند. یک ایزوگام مطلوب در درجه اول باید شرایط استاندارد ایران را اجرا کند.در این مقاومت ایزوگام باید نسبت بهد هوای منطقه (گرما وسرما)مناسب باشد. همچنین باید از طول عمر لازم بر خوردار باشد ودر نهایت به لحاظ کششی مقاومت کافی داشته باشد.

گروه عایقکاران نوین پوشش-پیدایش عایق های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی های منحصر به فرددر برابر عایق بندی های رطوبتی قدیمی تراز نظیر آسفالت وقیرگونی ،توجهویژه ای را در صنعت ساختمانیبه خود اختصاص داده اند. به طوری که استفاده از این عایق ها رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان سازی ها اعم از پی وفونداسیون،ایزولاسیون دیوارها،سرویس ها،پشت بام،استخر ونیز در مکانهای مختلف از جمله مرغداری ها رو به گسترش است.در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتیفهمگام با گسترش ساختمان سازی هادر کشور قابل توجه است.آنچه در این زمینه اهمیت فراوانی دارد تطابق تولیدات این واحدها با استاندارد ها است گر چه استاندارد ملی عایق رطوبتی در سال ۷۹ ابلاغ شده است وشرکتهای تولیدی ملزم به رعایت آن شده اند اما عایق هایی در بازار مشاهده میشود که از کیفیت مطلوب واستاندارد های لازم برخوردار نیستند.

پلی استر سوزنی چیست؟

در کارخانجات تولیدی ایزوگام،از مواد پلیمری نمد مانند با تار و پودی از جنس ترموپلاستیک استفاده میشود.که از دولایه تشکیل شده،یک لایه از جنس تیشو ولایه ی دیگر آن پلی استر است.ای ماده پلی استر همراه با قیر وآلومینیوم از اصلی ترین مواد تشکیل دهند هی عایق های رطوبتی به شمار می آیند.نا گفته نماند که در تولید ایزوگام از پلی استر سوزنی وپلی استر اسپانباند استفاده میشود.این ماده پلیمری ضد آب میباشد ود واقع کمترین واکنش با آبرا از خود بروز میدهد.

خصوصیت دیگر پلی استر سوزنی این است که در اثرحرارت تغییر حالت میدهدودارای سطح بالایی از مقاومت کششی میباشدهمچنین در دمای بالی اشتغال زاست.لایه پلی استربه کار رفته در تولید عایق رطوبتی با قیمت ایزوگام تولیدی رابطه مستقیمی دارد زیرا ایزوگامی که از یک لایه پلی استرتولید میشود از لحاظ هزینه ای با ایزوگامهای دولایه قیمت قابل توجه ای اختلاف دارند

قیمت ایزوگام در تهران نسبت به نقاط دور کشور به خاطر هزینه حمل متفاوت است

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

۷۷۳۷۸۰۲۲را به خاطر بسپارد

همراه:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید