پلی استر سوزنی چیست؟

پلی استر سوزنی چیست؟

در کارخانجات تولیدی ایزوگام،از مواد پلیمری نمد مانن با تار وپودی از جنس ترموپلاستیک استفاده میشود که از دو لایه تشکیل شده، یک لایه از جنس تیشو ولایه ای دیگر آن پلی استر است.این ماده پلی استر همراه با قیر وآلومینیوم از اصلی ترین مواد تشکیل دهند ه عایق های رطوبتی به شمار می آییند. نا گفته نماند که در تولید ایزوگام از پلی استر سوزنی وپلی استر اسپانباند استفاده میشود. این ماده پلیمری ضد آب میباشد ودر واقع کمترین  واکنش با آب را از خود بروز می دهد.

خصوصیات بارز پلی استر سوزنی این است که در اثر حرارت تغییر حالت میدهد ودارای سطح بالایی از مقاومت کششی میباشد .همچنین در دمای بالا اشتغال زاست.لایه ی پلی استر به کار رفته در تولید عایق رطوبتی با قیمت ایزوگام تولیدی رابطه مستقیمی دارد.زیرا ایزوگامی که از یک لایه پلی استر تشکیل شده ظریف تر است وانعطاف پزیری بیشتری را دارد.در حالی که ایزوگام دولایه از ماده تیشو وپلی استر ساخته شده ،ودارای استحکام بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه(پلی استر)دارد. در تولید ایزوگام،میزان جذب یر به نوع پلی استر ومیزان سوزن خوردگی آن بستگی دارد.

خصوصیات ایزوگام با پلی استر

خصوصیات بارز ایزوگام با پلی استراستاندارد این است که کمترین از هم پاشیدگی در حین نصب را از خود نشان میدهد.از ویژگی پلی استرسوزنی یا نبافته این است که به طور میانگین وزن هر رول حداکثر ۴۰ کیلو گرم باشد ونباید از این وزن تجاوز کند. میزان الیاف پلی استر استاندارد ۳۸۸۰ باشد و همچنین ایزوگام استاندارد تولیدی ۱۰۰ درصد از پلی استر نبافته ۳۸۸۹ به همراه فلت الیاف شیشه۳۸۹۱ باشد ودر دمای ۱۰ تا ۷۰ درجه چسبندگی بین لایه های آن نباشد وجذب شیره به سطح پلی استر به طور یکدست انجام گرفته ودر کمر بند های پلاستیکی بسته بندی شوند تا طی حمل آسیب نبینند وبر آممدگی وفرورفتگی در سطح منسوج ایجاد نشود.

اگر قصد خرید ونصب ایزوگام در تهرن را دارید یا میخواهید از قیمت ایزوگام،قیمت روز ایزوگام ولیست قیمت ایزوگام در تهران مطلع، شوید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید