ایزوگام با نصب

ایزوگام با نصب در تهران،ایزوگام با نصب در اصفهان،ایزوگام با نصب در شیراز،ایزوگام با نصب در همدان،ایزوگام با نصب در اراک،ایزوگام با نصب در مشهد،ایزوگام با نصب در قم،ایزوگام با نصب در کرمانشا،ایزوگام با نصب در اهواز

هر آنچه که باید در مورد عایق بندی ساختمان بدانیم؟

عایق بندی ساختمانی چیست؟چرا باید عایق بندی کنیم؟چه نوع عاییقی انتخاب کنیم؟امروزه که بحث صرفه جویی در انرژی داغ است عایقکاری ساختمان جهت حفظ محیط زیست وآسودگی بیشتر از واجبات است انواع عایق های ساختمانی کدامند وچه تاثیری دارند؟

عایق ها را به طور کلی از نظر کاربرد جنس فوم وعملکرد به انواع مختلفی اما مهمترین انواع ان از نظر کاربرد در ساختمان سازی عایق های صوتی وحرارتی ورطوبتی هستند

عایق بندی ساختمانی چیست؟

هر چیزیکه مانع عبور جرم وانرژی شود عایق میگویند

عایق ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف کف ودیواره های ساختمان بکار میروند. عایق های ساختمانی استفاده های متفاوتی دارند. بعضی از انها برای جلوگیری از رد وبدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان بکار میروند

عایقهای رطوبتی برای جلوگیری از ورود وخروج اب ورطوبت وعایق های صوتی برای کنترل صدا وکاهش الودگی صوتی در ساختمان بکار میروند.

چراا باید عایق بندی کنیم؟

۱-کاهش اتلاف انرژی

۲- کاهش آلودگی صوتی

۳-حفاظت از ساختمان  در برابر اتش سوزی

۵-ایجاد اسایش گرمایشی وسرمایش برای ساکنین

عایق رطوبتی چیست؟

عایق های رطوبتی یکی از مهم ترین اجزای ساختمان است که به هیچ وجه نمی توان ان را نادیده گرفت مناسب نبودن عایق های رطوبتی باعث نفوذ اب ورطوبت به داخل ساختمان شده وخصوصا در فصل سرما که باران وبرف زیاد است میتواند باعث خرابی ساختمان شود.

عایق رطوبتی قیروگونی

قیر یک فراورده طبیعی است که به حالت محلول در نفت خام موجود است واز هیدروکربونهایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است به علت خاصیت چسبندگی در برابر رطوبت،اب ویخ عایق مقاومی است.

مزایا

قیمت پایین

مقاوم در برابر اسیدها بازها ونمک ها

معایب

حمل ونقل سخت

خطرات نصب

الودگی واسیب به محیط زیست

امکان طلبه شدن وترک خوردن

عایق رطوبتی ایزوگام

این عایق به صورت رول شده در بازار موجود است واستفاده از ان در ایران بسیار رایج است نصب این عایق هم مانند قیر وگونی با اتش است اما نسبت به قیرگونی دارای وزن کمتر ونصب راحت تر  است.

مزایا

قیمت مناسب

نصب راحت تر نسبت به قیرگونی

معایب

خطرات نصب

الودگی واسیب به محیط زیست

عمر کوتا

 

دیدگاهتان را بنویسید