آنچه باید در مورد ایزوگام وقیمت ایزوگام ونصب ایزوگام بدانیم

ایزوگام یا به طور دقیقتر عایق پوششی ضد رطوبت است که جهت جلوگیری از نم ورطوبت در پشت بام ها وسرویسها ودیوارها وبسیاری جاهای دیگر که در معرض نم ورطوبت است استفاده میشود.

اصطلاحی رایج است که( فعلا با آن کنار می آییم)اگر از پشت بام خانه خود مطمئن نیستید ونگران ان هستید که با اولین باران ویا برف ،لکه های نم ورطوبت روی سقف ظاهر میشود،بهتر است هنوز تا هوا سردتر نشده به فکر خرید ونصب وتعویض پوشش ایزوگام خانه تان باشید.

برای خرید ایزوگام استاندارد وبا کیفیت امسال باید رقمی حدود ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع کنار بگزارید. البته هزینه نصب آن نیز حداقل قیمت ۵ هزار تومان میباشد. اگر بیشتر حساب کردند علت آن را بپرسید چرا که قیمتشان ممکن است کمی غیر منصفانه باشد. اگر کار را برایتان ارزان تر حساب کردند حتما به کیفیت ایزوگام یا کیفیت نصب آن شک کنید.چرا که هیچ ارزانی وهیچ گرانی بی علت نیست

قیمت ایزوگام ونصب ایزوگام در سال ۹۸

هر متر مربع ایزوگام با توجه به انواع مختلفی که دارد ،عموما از متری ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان است. شرکتهای نصب ایزوگام جهت نصب آن از متری ۵ تا ۱۰ هزار در نظر میگیرند وخودشان ایزوگام مورد نظر را باییتان تهیه میکنند.برای ایزوگامهای ضخیم تر دستوزد بیشتری را باید پرداخت کنید.

همچنین برای تعین قیمت مشروط به بازدید است. برا نصب ایزوگام در محیط های بالای ۱۰۰ متر مربع به مشتری تخفیف داده میشود.برای ایزوگام دیوار بستگی به ارتفاع هزینه نصب بیشتر ارائه میشود.بعضا بعد از پایان نصب کار ممکن است آببندی شود تا خیال مشتری از کار راحت باشد. البته بیشتر ایزوگامها دارای بیمه نامه رسمی میباشند.اگر کار خوب از کار در نیاید شرکت بیمه مسولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

ایزوگام از نظر ضخامت وروکش به چند دسته تقسیم میشود که تاثیر مستقیم روی قیمت ان دارد.

ایزوگام از نظر جنس ساختار به دو دسته تقسیم میشود. ایزوگام های پلیمری bppبه خاطر استحکام بیشتری که دارند گرانتر هستند.این ایزوگام ها از ۶۰ تا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده اند و۳۰ تا ۴۰ درصد باقی مانده به مواردی مثل پلی استر-لایه الومینیوم و… اختصاص دارند.در طرف مقابل ایزوگامهای دمیده وقیر اکسیده نیز قرا دارد که ماده اصلی تشکیل ان قیر جامد است.

ایزوگامهای پلیمری دارای استحکام زیادی می باشدو حداقل بین ۵ تا ۱۵ سال دوام دارند.

راحت ترین راه برای پی بردن به کیفیت ایزوگام علامت استاندارد است.شاید استاندارد معیار کاملی برای ارزیابی کیفیت ایزوگام نباشد، اما بدون شک ایزوگام ایزوگامی که دارای نشان استاندارد  نیست از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند.خرید ایزوگامهای بی کیفیت باعث میشود هزینه ووقت خود را هدر وبعد از چند صباحی مجبور شوید دوباره ایزوگام کنید وبعضا خسارات بیشتری نیز متقبل شوید

جهت مشاوه ونصب ایزوگام با ما تماس بگیرید۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید