نحوه ایزوگام وعایقکاری پی ساختمان

ازجمله کاربردهای ایزوگام در اوایل کار بنای ساختمان میباشد.اگر در یک منطقه ی آب وهوایی مرطوب زندگی میکنید،امکان این وجود دارد که زمین زیر بنای ساختمان دارای نم ورطوبت باشد.پس باید در هنگام بنای ساختمان از طرق عایق کاری (ایزوگام ویا قیرگونی)مانع نفوذ رطوبت  به مصالح مثل آهن یا دیواره های ساختمان شویم.واگر به این موضوع توجه نشود ودر زمین های مرطوب عایق کاری پی ساختمان انجام نشود بدون شک خسارات جبران ناپذیری را بهمراه خاهد داشت.ایزوگامکاری پی ساختمان امری حساس است که باید توسط یک ایزوگامکار ماهر انجام شود،ایزوگامکاری وعایقکاری پی ساختمان باید به نحو صحیح انجام شود ودارای اهمیت زیادی است.

برای ایزوگام وعایق بندی پی سا ختمان بعد از بالا آوردندیواره به میزان قلوه چینی،پی ساختمان را باید با یک لایه سیمان پوشاند وبعد از خشک شدن سیمان اقدام به عایق ایزوگام  عایق کاری میکنیم.

از عایقهای مرسوم که برای پی ساختمان استفاده میشود قیر وایزوگام میباشد.ایزوگام نسبت به قیرگونی دارای مزیت های بیشتری است،اما همچنان قیرگونی نیز رواج زیادی دارد

در عایقکاری پی ساختمان به روش قیرگونی ابتدا یک لایه قیر را به سطح پی میپوشانیم سپس گونی مخصوص رابر روی قیر قرار میدهیم ولایه بعدی قیر را میپوشانیم. .قیرگونی هم به روش دولایه وهم یک لایه انجام میشود.که در اینجا به روش یک لایه توضیح داده شد.

ازجمله معایب قیرگونی این است که بعد از سالها پوسیده میشودو در هنگام نصب نیز آلودگی زیادی را تولید میکند. به خاطر همین است که ایزوگامکاری نسبت به قیرگونی ارجعیت داررد.

هزینه عایق کاری پی ساختمان به روش ایزوگام پایین تر از قیرگونی است.در میان دونوع ایزوگام فویلدار وپودری (بدون فویل)نوع پودری را انتخاب کنید تا اقتصادی تر باشد.

شرکت عایقکاران نوین پوشش با بکارگیری مجهز ترین تجهیزات ونیروهای مجرب آماده خدمت رسانی به همشهریان میباشد.

برای مشاوره وبازدید رایگان،استعلام از قیمت ایزوگامقیمت نصب ایزوگامقیمت اجرای قیرگونی وقیمت روز ایزوگام در تهران وحومه با ما در تماس باشید.

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید