قیمت ایزوگام-قیمت نصب ایزوگام-قیمت انواع ایزوگام-قیمت ایزوگام ارزان

قیمت روز ایزوگام شرق دلیجان

قیمت روز عایق رطوبتی و ایزوگام شرق دلیجان دارای استاندارد و باکیفیت در سایت فروش ایزوگام شرق دلیجان

هنگام اجرای عایق‌کاری با ایزوگام باید موارد زیر را رعایت شود:
۱- عایق‌کاری به هنگام بارندگی مجاز نیست ۲- عایق‌کاری بر روی سطوح مرطوب مجاز نیست ۳- عایق‌کاری جامد را تا هنگامی‌که گرم و روان‌اند باید مصرف کرد ۴ – دمای قیرهای مورد مصرف نباید بیش از ۱۷۷+ درجه سلسیوس باشد ۵- راه رفتن روی سطوح عایق‌کاری شده باید بااحتیاط و با استفاده با کفش‌های بدون میخ انجام شود ۶- مصرف میخ برای محکم کردن لایه‌های عایق‌کاری مجاز نیست ۷- لایه‌های عایق باید از هر طرف ۱۰ سانتیمتر همپوشانی داشته و به قیر مناسب کاملاً به هم چسبانده شوند در همپوشانی لایه‌ها باید لایه‌های رویی در سمتی قرار گیرند که مطابق شیب بندی انجام‌شده آب از روی آن‌ها به سمت لایه‌ریزی سرازیر گردد ۸- هنگامی‌که عایق‌کاری در بیش از یک‌لایه انجام می‌شود، لایه‌های متوالی عایق باید عمود بر هم قرار گیرند ۹- سطوح عایق‌کاری شده باید پس از تکمیل لایه محافظی پوشانده شوند ۱۰- عایق‌کاری با عایق‌های رطوبتی آماده، مطابق روش‌های توصیه‌شده توسط سازندگان انجام شود، درهرحال باید به تأیید دستگاه نظارت برسد ۱۱- ایجاد زیرسازی مناسب برای انجام عایق‌کاری ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین ایزوگام موجود در بازار  با ما تماس بگیرید.


:: شماره های تماس :  ۰۹۱۹۹۷۱۶۱۰۰۶-

 

خرید انواع ایزوگام و عایق رطوبتی شرق

خرید انواع ایزوگام فویل دار و مرغوب از برندهای معتبر تبریز، تهران، دلیجان، مشهد و انواع عایق رطوبتی شرق باقیمت‌های عالی و مناسب از سایت ایزوگام دلیجان امکان‌پذیر گردیده است.

تاریخچه پیدایش ایزوگام:
عایق‌بندی ساختمان‌ها تا حدود ۴۰ سال گذشته به‌وسیله قیرگونی و آسفالت انجام می‌شد که چه‌بسا کاری دشوار و هزینه‌بر بود و به همین دلیل کم‌کم آسفالت و قیرگونی جای خود را به‌گونه‌ای از عایق رطوبتی جدید به نام ایزوگام که دارای مزیت‌های بسیاری بود داد تا تحولی در صنعت ساختمان‌سازی پدید آید.

تعریف ایزوگام و کاربرد آن:
ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند عمر ایزوگام به‌طور میانگین ۱۵ سال است.
واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متأسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش‌ازپیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.


:: شماره های تماس :۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

قیمت روز ایزوگام کارخانه شرق دلیجان

قیمت روز فروش انواع ایزوگام شرق دلیجان دارای نشان استاندارد و ضمانت ده‌ساله کارخانه و بیمه پنج‌ساله ارائه می‌گردد.
به‌جرات می‌توان گفت بهترین برندهای ایزوگام در شهرستان دلیجان تولید می‌شوند.
این شهرستان با داشتن کارخانه‌های بسیار یکی از قطب‌های تولید ایزوگام در کشور است.
شرکت ایزوگام دلیجان با معرفی بهترین برندهای ایزوگام در شهرستان دلیجان و دیگر شهرها آن‌ها را در سراسر کشور به قیمت کارخانه عرضه می‌کند.
تعدادی از مزیت‌های خرید از شرکت ایزوگام دلیجان به شرح ذیل است:
۱-تحویل فوری کالا در کمتر از ۲۴ ساعت به مشتری
۲-تضمین کیفیت محصول
۳-گارانتی و ضمانت ۱۰ ساله محصولات ارائه‌شده
۴-تضمین استرداد و بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری
۵-ضمانت اصل بودن کالاهای ارائه‌شده
۶-تضمین بهترین قیمت ارائه‌شده در بین رقبا

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.


:: شماره های تماس : ۰۱۹۹۷۶۱۰۰۶

فروش عمده بهترین ایزوگام صادراتی دلیجان

امروزه استفاده از عایق‌های رطوبتی و ایزوگام به دلیل سرعت، دقت و نصب آسان‌تر، افزایش‌یافته است که همواره فروش بهترین ایزوگام‌های صادراتی دلیجان به‌صورت عمده آغاز شده است.

ایزوگام مهم‌ترین پوشش عایقی است که از سطوح مختلف در برابر رطوبت محافظت می‌کند. یکی از بهترین فعالیت‌های شرکت دلیجان، ساخت ایزوگام‌های صادراتی است. این ایزوگام‌ها در انواع مختلف یک‌لایه و تک لایه با بهترین کیفیت تولید و به کشورهای همسایه ازجمله حوزهٔ خلیج‌فارس صادر می‌شوند.

اجزای تشکیل‌دهندهٔ این محصول شامل قیر، مواد پلیمری، تیشو، پلی‌استر و … است که از آن‌ها به‌عنوان عایقی برای پی ساختمان و بام‌ها ازجمله بدنهٔ استخر، تونل، لوله‌های گاز و … استفاده می‌کنند.

این محصول تولیدی نه‌ تنها از پوشش دهی عالی برخوردار است، بلکه سرعت نصب و اجرای آن نسبت به نمونه‌های قدیمی آسان‌تر است. هم‌اکنون فروش بهترین این ایزوگام‌ها توسط نمایندگی‌های شرکت دلیجان و به‌صورت عمده امکان‌پذیر شده است.


:: شماره های تماس :۰۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید