ویژگی ایزوگام مرغوب

ویژگی ایزوگام مرغوب:

ایزوگام‌های نامرغوب بوی نامطبوعی از مازوت (گازوئیل صنعتی) از خود ساتع می‌کنند، که این بو به خاطر استفاده ازپودرهای معدنی به جای پلیمر و قیر مرغوب است.
✅روش دیگر در تشخیص ایزوگام مرغوب این است که بر روی قسمتی از ایزوگام که لایه‌های خارجی آن را پوشش نداده‌اند دست بکشیم در صورتی که مواد سیاه رنگ ایزوگام به دست منتقل نشود مشخص می‌شود که در این نوع ایزوگام از مواد پلیمری و قیر مرغوب استفاده شده و کیفیت ایزوگام خوب است.

✅دیگر راهی که ایزوگام مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهند این است که لایه عایق با هر قدرت کششی پاره نشود و در صورت تا شدن از پشت، نشکند.

ایزوگام نصب شده پس از اولین بارندگی خود را نشان می‌دهد چناچه کیفیت ایزوگام و اجرای آن مناسب باشد تا سال‌های زیادی دوام می‌آورد و میانگین عمر یک عایق خوب ۱۵ سال است.

ایزوگام با کیفیت پایین باعث عدم استحکام و کوتاه شدن عمر ساختمان می‌شود.

استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد. متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.


برای خرید ونصب ایزوگام درجه یک با ما تماس بگیرید

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید