نمایندگی ایزوگام شرق مشهدصادراتی

نمایندگی فروش انواع عایقهای رطوبتی وایزوگام صادراتی اصل،از بهترین برندهای استاندارد وبا کیفیت اعم از شرق مشهد،حفاظ بام اصل،بامگستر دلیجان،گستر بام دلیجان،پشم شیشه ایران،روفیران،شرق دلیجان وفلات بام در حال توزیع به همه نقاط ایران وکشورهای مجاور است.

عایق کاری نقش مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در زمستان  وخنک نگه داشتن آن در تابستان دارد.به طوری که یک خانه در تابستان ۱۰ درجه خنک تر ودر زمستان ۵ درجه گرمتر است

به این ترتیب علاوه بر کم شدن مصرف انرژی،از آلودگیمحیط زیست نیز کاسته میشود ومنابع انرژی برای استفاده آیندگان حفظ میگردد.

فاکتور مهم در انتخاب عایقها،میزان مقاومت حرارتی آن هاست.هر قدر این مقاومت بالاتر باشد،عایق حرارت را کمتر از خود عبور میدهد وصرفه جویی ای کهه به همراه دارد افزایش مییابد.پس بجای ضخامت عایقها باید مقاومت حرارتی آنها با هم مقایسه شود.عایقهای گوناگون با مقاومتهای حرارتی برابر از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند وتنها اختلاف آنها در قیمت ومحل کاربرد است.

عایق ها دوگروه اصلی دارند که روش کار آنها کاملا متفاوت است

عایقهایی که در ساختار انها حبابهی هوا وجود دارد وباعث کاهش هدایت حرارت است

عایق هایی که حرارت را باز میتابانند پشت این عایقها باید حدود ۲۰ میلی متر فاصله هوایی تعبیه شود

سقف وکف ساختمانها را باید عایق کاری کرد.در صورت لزوم دیوارهای خارجی نیز میتوان عایقکاری کرد


اگر قصد خری ونصب ایزوگام در تهران وسایر شهرها رادارید با ما تماس بگیرید تا با مشاوره با کارشناس مربوطه بهترین برند وبا کیفیت را درب منزل به شما تحویل ونصب نماییم.

مسئول فروش:ایوب کرمی

شماره تماس :۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

 

دیدگاهتان را بنویسید