تیشو ایزوگام

تیشو ایزوگام چیست؟

افرادی که در زمینه ایزوگام فعالیت دارند ،وحتی مشتریان عایق های رطبتی حتما نام تیشو ایزوگام را شنیده اند ودلیل استفاده تیشو ایزوگام را در تولید ایزوگام میدانند.،

دلیل استفاده از تیشو در تولید ایزوگام و مزایای استفاده  از آن را در عایق ایزوگام  واستفاده از ایزوگامهای نوع تک لایه ودولایه وتفاوت قیمت نصب ایزوگام  در انواع ایزوگام ها را به خوبی میدانید.

آشنایی با تیشو ایزوگام

تیشو یی فلت از الیاف شیشه معدنی است. تیشو ایزوگام در حقیقت دارای دولیه نمدی است قیمت ایزوگام در تهران،این دولایه سبب مقاومت بیشتر ایزوگام در برابر نفوذ رطوبت در آن خواهد شد.

لایه اول این ایزوگام از یک منسوج پلی استری ولایه دوم از الیاف شیشه معدنی تشکیل شده است.این لایه ها اغلب با نخ های شیشه تقویت میشود.این امر سبب افزایش تاب مقاومت کششی تیشو میشود.

البته اینک کیفیت در نوع الیاف تنها باعث افزایش تاب کششی  این لایه نیست.بلکه رزین های فنولیک ملامین یا پلی وینیل کلراید،کیفیت چسباننده ها وچیزهای دیگر نیز در این موضوع دخیل است.

مواد اولیه تیشو از چیست؟

با توجه به موارد گفته شده تیشو یک الیاف شیشه معدنی است،بنابراین اصلی ترین مواد اولیه تشکیل دهنده ان را میتوان الیاف شیشه معدنی دانشت.

برای تهیه الیاف شیشه مواد معدنی قبل از بلور شدن باید سرد شوند.این الیاف،الیاف ظریف وخمش پذری است که از شیشه ساخته میشود.

الیاف شیشه در حقیقت در ایزوگام به عنوان تقویت کننده به کار میرود.مهم ترین مصرف این الیاف در افزایش مقاومت کششی اجسام است.

دلیل استفاده از تیشو را در ایزوگام چیست؟

همانطور که گفتیم مهم ترین مصرف تیشو در افزایش مقاومت کششی است.بنابراین تیشو نیز دارای مقاومت کششی بیشتر خواهد بود. نسبت استحکام به وزن این الیاف بالا است. علاوه بر این موضوع این الیاف دارای محکمی وسفتی زیاد،مقاومت در برابر خوردگی ونعطاف پزیری در طراحی است.نصب ایزوگام در تهران با قیمت ارزان

بنابر این دلیل به کار گیری ان در ایزوگام نیز میتوان به منظور افزایش مقاومت ان در برابر فشارهای ایجاد شده در جهت های مختلف میباشد.

برای تولید ایزوگام دولایه با تیشو،در لایه نخست منسوجات پلی استر سوزنی ودر لایه دوماز الیاف تیشو نخدار استفاده میشود. سپس لایه های ایزوگام را وارد سینی قیر مذاب قرا داده تا پوشش از قیر روی ان قرار گرد سپس دوطرف ایزوگام را توسط پلاستیک میپوشانند تا در هنگام نصب به حرارت زیاد نیاز نداشته باشد.

شرکت عایقکاران نوین پوشش یکی از شرکتهای معتبر وبا سابقه در تولید ونصب ایزوگام وقیر وتیشو ونصب ایزوگام میباشد،این شرکت علاوه بر فروش وپخش ایزوگام اجرا ونصب ایزوگام ،اجرای آسفالت،اجرای قیرگونی ،وبازسازی ساختمان از صفر تا صد نیز بر عهده دارد.

تیشو ایزوگام در حقیقت یک نوع ایزوگام دولایه است که در لایه دوم ان از الیاف شیشه معدنی استفاده میشود سبب افزایش مقاومت ایزوگام در برابر نفوذ رطوبت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید