بزرگترین دغدغه مشتریان جهت نصب ایزوگام چیست؟

بزرگترین دغدغه مشتریان جهت نصب وخرید ایزوگام عبارت است از:

۱-قیمت ایزوگام وعایقی که خریداری میشود آیا با توجه به وضعیت بازار ایزوگام، قیمت ایزوگام واقعی است؟

۲-کیفیت ایزوگام که با توجه به قیمتهای بالای قیر ومواد اولیه، بیشتر کارخانه های تولیدی ایزوگام کیفیت را پایین می آورند که در رقابت قیمتی بتوانند بازار  ومشتریان بیشتری را جذب نمایند.آیا ایزوگام از کیفیت خوبی برخوردار است؟

۳-ضمانتنامه ایزوگام که اغلب شرکتها اقدام به تهیه برگه های ضمانتنامه وبیمه نامه وتوزیع آن در بین نماینده ها ودر نهایت توسط نمایندگی به مشتری اراءه میشود.آیا ضمانتنامه شرکتهای ایزوگام معتبر است؟

حال سوال اینجاست که مشتری که تخصصی در زمینه عایقکاری ندارد چطور متوجه شودکه قیمت ایزوگام با کیفیت آن مطابقت دارد  وایزوگام را با چه قیمتی خریداری کند.

آیا ایزوگام کهنصب میشود از مواد اولیه با کیفیت وقیر پلیمری تهیه شده است؟

چقدر ضمانتنامه های ارائه شده توسط نمایندگی معتبر است… و خدمات بعد از فروش طبق تعهد اجرایی میشود ویا خیر؟

در جواب این موارد باید خدمت مشتریان عزیز ودوستان بگویم که در بازار ایزوگام صدها کارخانه با نامهای گوناگون فعالیت دارند که برخی از آنها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. مشتریان همیشه ایزوگامی را انتخاب نمایند که دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد وعلامت استاندارد بر روی خود ایزوگام حک شده باشد و ایزوگام ویژه همان منطقه باشد.

همیشه سعی کنید برند معتبر واز افراد وشرکتهای معتبر ایزوگام را تهیه واقدام به انعقاد قرار داد نمایید.

در ضمن دوستان توجه کنند که ایزوگام را از نمایندگیهای معتبر خریداری نمایند وبرگه های ضمانت وبیمه ممهور به مهر وامضاء نمایندگی باشد.

توجه:

نصابانی که جهت نصب عایق فرستاده میشوند باید دارای کارت مهارت فنی وحرفه ای باشند.

جهت مشاوره وبازدید رایگان با ماتماس بگیرید:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید