ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد

ایزوگام با کیفیت پاین باعث عدم استحکام وکوتاه شدن عمر ساختمان میشود.

ویژگیهایی چون درصد افزایش طول نسبی مقاومت کششی،مقاومت پارگی،جذب آب،مقاومت در برابر اشعهUV،فرسودگی حرارتی در هوا،انعطاف پذیری در سرما،پایداری حرارتی،نفوذ ناپذیری در برابر آب،ضخامت،وزن واحد سطح

ویژگیهایی نامرغوب بوی نامطبوع از مازون(گازوئیل صنعتی)از خود ساتع میکنند،که این بو به خاطراستفاده از مواد پلیمری ویا پودرهای معدنی به جای پلیمر وقیر مرغوب است،روش دیگر در تشخیص ایزوگام مرغوب این است که بر روی قسمتی از ایزوگام که لایه های خارجی ان را پوشش نداده اند دست بکشیم در صورتی که مواد سیاه رنگ ایزوگام به دست منتقل نشود مشخص میشود که در این نوع ایزوگام از مواد پلیمری وقیر مرغوب استفاده شده وکیفیت ایزوگام خوب است.

واقعیت این است که استفاده از عایقهای رطوبتی نامطلوب در ساختمان با مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش هایی از ساختمان ومتحمل شدن هزینه های بسیاری برای ساکنان ان به همراه دارد. متاسفانه به دلیل نبود اگاهی های لازم از سوی شهروندان به ویژگیهای عایق رطوبتی مطلوب ومرغوب ونیز تبلیغات ناسالم برخی شرکتها وافراد،مشکلات ناشی از این امر پیش ازپیش بر شهروندان تحمیل میشود.

تنها راهی که شهروندان میتوانن ایزوگام مرغوب را از نا مرغوب تشخیص دهند ان است که لایه عایق با هر قدرت کششی پاره نشود ودر صورت تا شدن از پشت نشکند.

عایقهای رطوبتی ساختاری متشکل از الیاف صنعتی یا آلی به صورت بافته یا نبافته است که با ترکیبات قیری اصلاح شده یا مواد پلیمری آغشته شده وبه عنوان یک عایق پیش ساخته برای محافظت بام در مقابل باران،برف  ورطوبت بکار گرفته میشود.

ایزوگام انجام شده پس از اولین بارندگی خود را نشان میدهد،چنانجه کیفیت ایزوگام واجرای آن مناسب باشد تا سالهای زیادی دوام میاورد.میانگین عمر عایق خوب ۱۵ سال است

اگر قصد خرید ونصب ایزوگام در تهران وحومه تهران را دارید ویا نیاز به مشاوره واستعلام بروزترین قیمت ایزوگام رادارید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید