ایزوگام

ایزوگام بهترین دستاورد صنعتی در زمینه ایزولاسیون تا به امروز می باشد که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی و تجربه سیر تکاملی خود را پیموده تا هر بنا و سازه ای را از پی تا بام در برابر رطوبت حاصل از برف و باران و غیره ایمن سازد . عایق رطوبتی یا ایزوگام در گذر آزمایشگاههای مجهز و بکارگیری انواع پلیمرهای شیمیائی و الیاف مصنوعی تحت آزمایشهای مختلف قرار می گیرد تا در برا بر گرما ، سرما، پارگی،کشش طولی و عرضی و نفوذ پذیری آب مقاومت بالائی را از خود نشان دهد.

محصولات

عایق های رطوبتی ایزوگام عایق کاران نوین پوشش علاوه بر وزن سبک و انعطاف پذیری مناسب در سرما و مقاومت بالا در گرما در برابر انبساط و انقباض از استحکام بالایی برخوردار می باشند و با قیر اصلاح شده به دو صورت با روکش آلومینیوم فویل و بدون روکش تولید می شوند. لایه فایبرگلاس تیشوی نخدار بکار رفته در عایق رطوبتی  ایزوگام  مقاومت کششی بالائی را در آن ایجاد کرده و به همراه لایه پلی استر ۱۱۰ گرمی که موجب اشباع شیره استاندارد ایزالاسیون می شود، این عایق را در برابر انبساط و انقباض و لرزشهای ساختمان مقاوم می سازد .
عایقهای ایزوگام شرکت نوین پوشش در پشت بام ، کانالهای آب ، پی ریزی تونل ها ، سد ، استخرها و سطوح شیبدار -کف سرویسهای بهداشتی دیواره های بتنی  و غیره مورد استفاده قرار گرفته و آسایش و اطمینان را باخود به ارمغان می آورند.
محصولات شرکت نوین ار خدمات گسترده پس از فروش و بیمه نامه معتبر برخوردار می باشد که توسط نمایندگیهای مجاز ارائه می گردد. شرکت عایقکاران نوین پوشش تلاش میکند تا برای مشتریان  بهترین انتخاب بوده و آسودگی خاطر را به آنها هدیه نماید.شرکت عایقکاران نوین پوشش سالیان سال است که در خدمات نصب انواع عایقهای رطوبتی  فعالیت دارد وبا افتخار ومشتری مداری در اسرع وقت وکوتاهترین زمان فقط بایک تماس در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

برای کسب اطلاع از قیمت وهماهنگی جهت اجرا لطفا تماس بگیرید

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶-۰۲۱۷۷۰۶۱۵۱۱IMG_1519

دیدگاهتان را بنویسید