فروش ونصب ایزوگام با کیفیت بالاودولایه درجه یک

فروش ونصب انواع برندهای معتبر دولایه فویلدار وساده دارای استاندارد ودرجه یک در تهران-اصفهان-مشهد-همدان-دلیجان-کرج وسایر شهرستانهای از طریق سایت عایقکاران نوین پوشش در حال انجام است.

ایزوگام در حالت کلی از دونوع تک لایه ودولایهدر بازار به فروش میرسد

ایزوگام تک لایه با ضخامت ۲ میلیمتر وایزوگام دولایه با ضخامت ۴میلیمتر.

ایزوگام تک لایه یا دولایه ؟کدامیک بهتر است؟

خوب این جواب این سوال کاملا مشخص است که ایزوگام دولایه به خاطر ضخامت ۴ میلیمتری آن واضافه داشتن یک لایه پشم شیشه نخدار بهتر است.

ایزوگام چه تک لایه وچه دولایه ممکن است با روکش آلومینیوم یا بدون روکش باشد،توصیه ما این است که سطوحی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند از نوع باصطلاح فویلدار استفاده شودو اگر قصد عایق کاری پی ساختمان یا کف سرویسها ویا دیواره های ان را دارید از نوع بدون روکش یا ساده استفاده کنید .

انواع ایزوگام از نظر مواد تولیدی:

در حالت کلی دونوع ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده وجود دارد یک نوع تولید شده با استفاده از قیر پلیمری با نام تجاریbpp,bof که bpp بیشتر برای مناطق سرد کاربرد دارد.نوع دیگر ایزوگام با استفاده از مازوت تشکیل شده که به مراتب دارای کیفیت پایینی است.

به اطلاع مشتریان عزیز میرساند تمامی برندهایی که در سایت عایقکاران نوین پوشش عرضه میشود اصلی بوده وهیچ گونه کالای غیر استانداردی در این شرکت به فروش نمیرسد.


جهت خرید ونصب بهترین برند ایزوگام وعایق رطوبتی استاندارد درجه یک در تهران وسراسر ایران با مشاوران سایت نوین پوشش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

ایمیلکayobkarami1359@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید