نمایندگی ایزوگام بامگستران ارومیه در تهران

شرکت بامگستران در سال ۱۳۶۳ (۱۹۸۴) تحت شماره ۱۱۰۳ در اداره ثبت شرکتهای ارومیه به ثبت رسیده که از لحاظ قدمت بنیانگذار صنعت عایق رطوبتی در استان آذربایجان غربی بوده و سومین شرکت فعال و ثبت شده در سطح کشور می باشد.
مقارن سال ۱۳۷۵ (۱۹۹۶ ) در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع واقع در ۲۵ کیلومتری جاده شهید کلانتری اقدام به ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید عایق رطوبتی پلیمری با نام بام گستران نموده در حال حاضر زیربنای احداث شده بالغ بر پنج هزار و دویست مترمربع و ظرفیت تولید عایق سیزده و نیم میلیون متر مربع در سه شیفت کاری در سال می باشد .
این واحد دارای گواهینامه استاندارد ملی برای چهار نوع محصول بوده و اولین واحد تولید ی عایق رطوبتی دارای نشان استاندارد اروپایی CE و اولین واحد دارای گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه همکار در صنعت عایق در سطح کشور است و هم چنین دارای گواهینامه ISO 2001 – 2008 می باشد .
این شرکت در سال ۱۳۹۰ (۲۰۱۱) با احداث پالایشگاه تولید انواع قیر از وکیوم باتوم با ظرفیت سالانه ۳۵۰۰۰ تن به خود کفائی رسید و هم اکنون با تاسیس فاز ۲ تولید قیر ، ظرفیت خود را به ۳۰۰۰۰۰ تن در سال رسانده است .
این واحد علاوه بر فروش داخلی توسط بیش از ۱۵۰ نماینده در سطح کشور توانسته محصولات خودرا به کشورهای همجوار و کشورهای اروپایی در حجم بالا صادر نمائید .
ضمناً این واحد چندین دور به عنوان واحد نمونه کشوری و استانی و واحد نمونه صادراتی و اخذ لوح و تشویق نامه های متعدد از ارگانهای کشور را در کارنامه کاری خود دارا می باشد


اگر قصد خرید ایزوگام بامگستران ارومیه را دارید کافیست با شمارههای اعلام شده از طرف شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶-۰۹۱۸۳۵۱۸۰۵۶

دیدگاهتان را بنویسید