فروش ونصب ایزوگام شهر بام عایق

تاریخچه شرکت

تبدیل شدن از یک کسب و کار کوچک به شرکتی قدرتمند در زمینه عایق های رطوبتی، یک اتفاق یا معجزه نمی باشد. پیشرفت و بهبود شرکت حاصل برنامه ریزی، تلاش مستمر و باور و عمل به سه عامل کیفیت، نوآوری و مشتری مداری می باشد.
شرکت شهربام عایق، تولید کننده انواع عایق های رطوبتی در سال ۱۳۷۷ تحت شماره ۷۵۶ به ثبت رسيد و در سال ۱۳۷۸ رسماً به بهره برداري رسيد. اين شركت در فضايي به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در شهرك صنعتي خوي واقع  در استان آذربایجان غربی قرار دارد. انتخاب اين موقعيت جغرافيايي براي شركت به دليل موقعيت استراتژيك شهرستان خوي به جهت قرار گرفتن در مسير ترانزيت تركيه، آذربايجان و ارمنستان و همچنين نزديكي نسبي به مرزهاي عراق بوده است. این شرکت علاوه بر تأمین نیازهای بازار داخل خصوصاً مناطق شمال غرب كشور، محصولات خود را به کشورهایی نظیر ارمنستان، عراق، آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه نیز صادر می کند که این بازار ها روز به روز گسترده تر و بر تعداد آنها افزوده می شود.


محصولات

عایق رطوبتی ساده وبدون آلومینیوم به ضخامت ۲،۳،۴،۵،میلی متری جهت مصارف پی ساختمان،دیوارها،پشت بام،وموارد مخصوص بکار میرود.
۲-عایق رطوبتی با روکش آلومینیوم
عايق رطوبتي با روكش آلومنيوم به ضخامت هاي ۲، ۳، ۴ و ۵ میلی متری كه با دارا بودن يك لايه آلومینیم ضمن انعكاس  اشعه خورشيد عمر عايق را طولاني می نماید. همچنین مقاومت و نفوذ ناپذيري زيادي به عايق مي دهد  و زيبايي خاصي از خود به نمايش مي گذارد.
موارد مصرف ایزوگام شهر بام عایق
تعمیر مجدد سقف،عایق نمودن سقف های مسطح،شیروانی ومنحنی شکل،عایق نمودن سقفهای سبز،عایق نمودن سطحهای فلزی،پی ساختمان وحمام

اگر قصد خرید ونصب ایزوگام را دارید ومیخواهید بهترین  ومعتبرترین برند را انتخاب ونصب نمایید کافیست با کارشناس شرکت تماس بگیرید وبه صورت رایگان از تجربیات صادقانه این شرکت برخوردار شوید.

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید