نمایندگی ایزوگام گستر بام دلیجان در تهران

فروش ایزوگام گستر بام دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و ۵ سال ضمانت بیمه و ۱۰ سال ضمانتنامه کتبی شرکت ، در سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول کافیست با ما تماس بگیرید.شرکت تولیدی ایزوگام گستر بام دلیجان  با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.

:: تماس با ما :۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶-۰۹۱۸۳۵۱۸۰۵۶

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; ایزوگام شرق دلیجان; قیمت ایزوگام شرق; خرید ایزوگام شرق; خرید ایزوگام شرق دلیجان; ایزوگام دلیجان;

راههای تشخیص ایزوگام پلیمری از ایزوگام دمیده

راههای تشخیص ایزوگام پلیمری از ایزوگام دمیده :

۱- روی کاغذ با قیر ایزوگام خط بکشید ، قیر دمیده جای گازوئیل میمونه و قیر پلیمری خیلی کمرنگ رد سیاهی.
برای همین ایزوگامهای دمیده را وکیوم میکنند که کف مغازه بو و جای گازوئیل نماند و ایزوگام پلیمری نیاز به وکیوم ندارد.

۲- رول ایزوگام پلیمری مثل تمام محصولات ایزوگام را خارج از سایه در مقابل آفتاب قرار دهید. نایلون به بدنه ایزوگام می چسبد و به سختی جدا میشه
اما در شرایط فوق ایزوگام دمیده را در آفتاب قرار دهید نایلون بخاطر وجود گازوییل از ایزوگام راحت جدا میشه.

۳- نایلون ایزوگامهای دمیده را در محیط مغازه که سایه است جداکنید و از قسمت قیر تا کنید، بخاطر فاصله مولکولی زیاد ترک میخورند.
اما ایزوگام پلیمری در شرایط فوق ترک بر نمیدارند.

۴- هنگام نصب ایزوگام پلیمری بوی مطبوع قیر دارند و ایزوگام دمیده هم دود دارند هم بوی گازوییل. این بو در حالت عادی (بدون حرارت) هم مشخصه

۵- چسبندگی ایزوگام پلیمری بخاطر فاصله مولکولی کوچک بسیار بالا است برای همین ضخامت کمتری دارند.
چسبندگی ایزوگام دمیده بخاطر فاصله مولکولی بزرگتر بسیار پایین است برای همین ضخامت بیشتری دارند.

کلا ایزوگام یعنی ایزوگام پلیمری، چون از قیر ۶۰/۷۰  تولید میشه و قیر ۶۰/۷۰ از وکیوم باتوم که ماده اولیه قیرسازی در پالایشگاه تولید میشه .

اما ایزوگام دمیده از مازوت تولید میشه که بعلت وجود درصد بالایی از مواد نفتی مثل گازوئیل برای سوخت مناسبه اما متاسفانه کارخانه‌ها برای سود بیشتر چون میتوانند پودر زیادی به آن بزنند از آن برای تولید ایزوگام استفاده می کنند.

:: تماس با ما : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹ و ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵ و ۰۸۶۴۴۲۲۲۳۸۰ ::

برچسب ها: ایزوگام دمیده; ایزوگام پلیمری; قیمت ایزوگام دمیده و پلیمری; قیمت وکیوم باتوم; قیمت مازوت و قیر اکسیده; ایزوگام اکسیده; رول ایزوگام پلیمری;

عضو اتحادیه عایق رطوبتی دلیجان گفت : صادرات عایق رطوبتی از دلیجان در سال گذشته روند روبه رشد داشت اما در فصل زمستان بازار راکد و تقاضا محدود شد به طوری که تنها یک محموله صادراتی عایق رطوبتی از این شهرستان صادر شد.

وی گفت: محموله های صادراتی عایق رطوبتی به کشوهای افغانستان، تاجیکستان،پاکستان و عراق ارسال شده است.
خلیلی بیان کرد: ۵۰ درصد توان تولید یکصد شرکت تولیدی و صنعتی عایق رطوبتی دلیجان در سه ماه چهارم پارسال نیمه فعال و یا تعطیل بود.
وی یادآورشد: واحدهای تولید عایق رطوبتی دلیجان بیش از۷۰ درصد محصول عایق رطوبتی کشور را تولید می کنند.

خلیلی گفت: اقتصاد دلیجان به تولید عایق رطوبتی گره خورده و این واحدهای تولیدی سهم بسزایی در ایجاد اشتغال دارند، به طوری که یک هزار و سیصد شغل مستقیم ایجاد کرده اند.

وی اضافه کرد: این صنعت با گره خوردن به صنایع بالادستی و کنار دستی نظیر عاملان فروش و حمل ونقل ۳۵هزار نفر جمعیت را در سراسر کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کارکرده است.

سالانه حدود ۵۰ میلیون متر مربع عایق رطوبتی در شهرستان دلیجان تولید می شود.

عایق رطوبتی و یا ایزوگام لایه پیش ساخته ای است با پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی که با گرما بر بستر بام چسبانده می شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می کند و به صورت رول با شیت در طول، عرض و ضخامت مورد نیاز و با پوشش های فلزی و ساده تولید می شود و عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۴۵ هزار نفر جمعیت در مسیر شاهراه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز قرار دارد و تنها خوشه صنعتی کشور در تولید عایق رطوبتی است.

دیدگاهتان را بنویسید