فروش عمده ایزوگام مستقیم از درب کارخانه

فروش عمده ایزوگام دلیجان مستقیم از درب کارخانه

با ضمانت ده ساله و بیمه نامه پنج ساله

فروش بصورت کلی و جزئی – قیمت گگگمناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

شرکت تولیدی ایزوگام دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

مشخصات ایزوگام دلیجان :
عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر(تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی اphoto_2016-07-28_00-02-56ستر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.


اگر قصد خرید ونصب ایزوگام دلیجان،شرق مشهد،اصل تهران،هگمتانه همدان،بامپوشان،سپهر شرق،گستر بام دلیجان،بامگیتر دلیجان،ایزوگام صدف دلیجان،ایزوگام میعاد،ایزوگام سادات،ایزوگام مرجانفایزوگام حفاظ بام،ایزوگام سامان،ایزوگام نامگستر دلیجان،ایزوگام پشم شیشه la4ایزوگام غرب گستر وسایر بردهای ایزوگام را دارید با مرکز پخش ونصب ایزوگام در تهران تماس تا در کوتاهترین زمان سفارش شما را در محل تحویل ودر صورت درخواست نصب نماییم.

تماس با ما:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید