روش اجرای پرایمر در نصب ایزوگام

پرایمر جهت سهولت اجرا و بالا بردن ضریب اطمینان در عایق کاری مورد استفاده قرار مى گیرد.

روش اجراى پلایمر:

ابتدا سطح مورد نظر را تمیز نموده بطورى که هیچگونه گرد و خاک . شیئى روى سطح مورد نظر دیده نشود, سپس با توجه به نوع زیرسازى (در روش اول ۱ لیتر براى هر متر مربع و در روش دوم ۵/۰ لیتر بر متر مربع) روى سطح مورد نظر بصورت یکنواخت پخش و توسط تی مخصوص پرایمرکش یا کاردک اجرا مى گردد که پوشش مناسب و یکنواخت سطح مورد نظر از اهمیت زیادى برخوردار مى باشد.

زیرسازى:
اجراى زیرسازى یکى از اصلى ترین مراحل عایق کارى محسوب مى شود. دراین مرحله زیرسازى به ۲روش مختلف انجام مى گردد:
۱-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و پوکه معدنى
۲-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و ماسه

روش اول: در روش اول سیمان ۳۵% و پوکه سبک معدنى ۶۵% مخلوط و بصورت لایه روى سطح مورد نظر پخش مى گردد و پس از آب پاشى روى مخلوط پوکه و سیمان به وسیله غلطک دستى بصورت فشرده درمى آید. لازم به ذکر است که در این مرحله ضخامت لایه ها نباید در هر نئبت بیش از ۳سانتیمتر باشد و این کار حداقل در ۳ مرحله انجام مى گیرد و جهت هدایت بهتر آب مى بایستى شیب بندى با شیب حداقل ۲% اجرا گردد.
توجه شود که زیرسازى باید بصورت صاف و فاقد هرگونه پستى و بلندى باشد و پس از خشک شدن کامل عایق کارى انجام مى گیرد.

روش دوم: در این روش عملیات زیرسازى فقط با بتن مى گردد که حداقل ضخامت بتن نبایستى کمتر از ۳ سانتیمتر باشد و حداقل شیب ۲% نیز رعایت گردد در این مرحله بایستى به صاف بودن زیرسازى توجه گردد. چنانچه سطح مورد نظر فاقد هرگونه پستى و بلندى باشد و پس از خشک شدن کامل ,عایق کارى انجام مى گیرد.


اگر میخواهید یک برند ایزوگام با کیفیت واستاندارد دارای دولایه تیشو وپلی استر وقیر استاندارد پلیمری ودارای ضمانت ۱۰ ساله وبیمه نامه معتبر ورا نصب کنید با شماره های اعلام شده از طرف این شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان مشاور شما در این رابط باشند.

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید