عایق کاری،نحوه صحیح عایق کاری،آموزش صحیح عایق کاری

چند راهنمایی کلی در نصب عایق ها :

(رطوبتی و حرارتی)

عایق ها در صورتی خوب كار خود را انجام می دهند كه به طور صحیح نصب شده باشند موارد زیر به شما كمك می كند تا بهترین كارایی را از عایق هایی كه نصب می كنید ببینید.

۱-هر گز عایق را نباید فشرده کرد عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقدار مقاومت حرارتی آن كاهش می یابد و نمی تواند آن طور كه انتظار می رود جلوی انتقال حرارت را بگیرد.

۲-عایق كاری باید به طور صحیح روی تمام سطوح انجام شود چرا كه اگر تنها۵%از سطح خالی بماند ممکن است تا ۵۰%از کارایی عایق کاری کاسته شود.

۳-مواد عایق را باید همیشه خشك نگه داشت زیرا به استثنای پلی استایرن كه نسبت به آب مقاوم است بقیه عایق ها بر اثر رطوبت كارآییشان پایین می آید.

۴-در بعضی عایق های ازاد مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراكم عایق است نه ضخامت آن در این عایق ها مقدار مقاومت ممكن است بعد از مدتی تا ۲۰%كاهش یابد از این رو باید از نصب كننده تضمین گرفت.

۵-از عایق های آزاد در سقف هایی كه شیب زیاد دارند نباید استفاده شود.

۶-در صورت استفاده از عایق های بازتابنده باید حتما پشت انها یك لایه هوای ساكن به ضخامت ۲۰میلیمتر وجود داشته باشد تمام سوراخ ها و تمام باریكه ها و درزها باید با نوار چسب پوشیده شوند.

۷-اطراف كابلهای برق و لوازم الكتریكی نباید هرگز عایق كاری شود ایمن بودن عایق كاری باید توسط یك فرد متخصص بررسی شود.

۸-در فاصله كمتر از ۹۰میلیمتری فن های خروجی نباید عایق نصب شود.

۹-در فاصله كمتر از ۲۵میلیمتری حبابهای لامپ و سرپیچ انها نباید عایق كاری شود.


اگر قصد خرید ونصب ایزوگام  رادارید برای مشاوره وانتخاب بهترین برند از نظر کیفیت ودرجه یک بودن وایزوگامی که دارای خدمات گارانتی بعد از نصب رادارا باشد با شماره های اعلام شده از طرف شرکت تماس بگیرید تا بهترین برند را به شما از نظر کیفیت وقیمت پیشنهاد ودرب منزل تحویل ونصب نماییم

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید