فروش ونصب ایزوگام شهر بام عایق در شرکت عایقکاران نوین پوشش

تبدیل شدن از یک کسب و کار کوچک به شرکتی قدرتمند در زمینه عایق های رطوبتی، یک اتفاق یا معجزه نمی باشد. پیشرفت و بهبود شرکت حاصل برنامه ریزی، تلاش مستمر و باور و عمل به سه عامل کیفیت، نوآوری و مشتری مداری می باشد.
شرکت شهربام عایق، تولید کننده انواع عایق های رطوبتی در سال ۱۳۷۷ تحت شماره ۷۵۶ به ثبت رسید و در سال ۱۳۷۸ رسماً به بهره برداری رسید. این شركت در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در شهرك صنعتی خوی واقع  در استان آذربایجان غربی قرار دارد. انتخاب این موقعیت جغرافیایی برای شركت به دلیل موقعیت استراتژیك شهرستان خوی به جهت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت تركیه، آذربایجان و ارمنستان و همچنین نزدیكی نسبی به مرزهای عراق بوده است. این شرکت علاوه بر تأمین نیازهای بازار داخل خصوصاً مناطق شمال غرب كشور، محصولات خود را به کشورهایی نظیر ارمنستان، عراق، آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه نیز صادر می کند که این بازار ها روز به روز گسترده تر و بر تعداد آنها افزوده می شود.

شرکت شهر بام عایق، پیشرو در زمینه انواع عایق های رطوبتی، با سال ها تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی، پرسنل ماهر و با انگیزه به همراه خلاقیت و نوآوری به یک نیروی پویا و قدرتمند در صنعت عایق های رطوبتی تبدیل شده است.
این شرکت با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می کند.

تعهد شرکت شهر بام عایق به نوآوری و سرمایه گذاری مستمر، آمادگی شرکت را نه تنها برای ارضای نیازها و خواسته های امروز مشتریان بلکه برای تغییرات و چالش های آینده نیز کاملأ تضمین می نماید.
این شرکت در حال حاضر دو نوع عایق رطوبتی پیش ساخته ( با لایه آلومینیم و بدون لایه آلومینیم) و مایع را تولید می کند.
شرکت شهر بام عایق، اعتبار خود را مدیون ایجاد و حفظ روابط نزدیک و بلند مدت با مشتریان می داند و با بهبود مداوم محصولات و فرآیندها و تلفیق دانش، تجربه و تکنولوژی، همواره به رضایت مشتریان می اندیشد.


برای خرید ونصب ایزوگام شهر بام عایق در تهران ،شیراز،اهواز،خوزستان،همدان،اراک،تبریز،سنندج،البرز،مازندران،گلستان،قم،خرم آباد،وسایر شهرستانها کافیست با ما تماس بگیرید،ویا  از طریق پیامک وارسال ایمیل به نشانی  .ayobkarami1359@gmail.comویا با شماره ۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶ تماس حاصل فرمایید.man_roof_roofing paper

پیوند روزانه

دیدگاهتان را بنویسید