اجرای قیرگونی شرکت عایق کاران نوین پوشش

قیرگونی واجرای صحیح در سطوح باید:

۱-سطح کار باید کاملا تمیز ودر صورت نیاز یک روز قبل شستشو شود

۲-ناودانیها را باید در اول کار با قیر ۶۰/۷۰ وگونی آببندی کرد به صورتی که قیرگونی حدود ۵ سانتیمتر داخل لوله قرارگیرد

۳-یک لایه قیر ۶۰/۷۰ به صورت مذاب وبه میزان دو کیلوگرم در متر مربع به طور یکنواخت بر روی سطوح افقی از طرف ناودان به صورت قائم پخش گردد به نحوی که سطح کاملا پوشیده از قیر شود

۴-یک لایه گونی خشک وبدون چین وچروک بر روی قیر اندود به صورت کاملا حرفه ای قرار گیردبه صورتی که کاملا به قیر چسبیده شود.

۵-لایه ای از قیر مخلوط ۶۰/۷۰(مخلوط قیر سفت وشل)به حالت مذاب وبه اندازه۵/۱ کیلوگرم در متر مربع به صورت یکنواخت بر روی گونی پخش گردد.

۶- یک لایه دیگر با شرایط که در بند ۴ گفته شد عمود بر لایه زیرین بر روی سطح قیر اندود پخش گردد

۷- در صورت نیاز به لایه های دیگر مطابق نقشه ومشخصات بیش از دولایه وسه لایه قیر ،لایه های بعدی قیرگونی طبق مراحل فوق اجرا گردد.

) قشری از مخلوط قیر ذوب شده ۷۰/۶۰ و قیر دمیده به نسبت ۱ به ۲ به میزان ۵/۱ کیلوگرم در مترمربع بر روی آخرین لایه گونی پخش گردد.

۸) لایه‌های عایق قائم دیوارهای دست‌انداز پیرامون بام، دور محل عبور کانالهای کولر و هواکشها و دودکشها و لوله‌های تأسیسات و مانند اینها را باید حداقل ۳۰ سانتیمتر بالاتر از سطح بام اجرا نموده و به عرض حداقل ۱۰ سانتیمتر به طور افقی روی دیوار برگرداند و لایه محافظ عایق روی آنها را اجرا کرد. برای جلوگیری از تماس لایه‌های عایق قائم با سطوح گرم و دودکشها، باید قبل از عایقکاری دور دودکشها را با یک لایه عایق حرارتی یا مصالح مجوف پوشانده و سپس اقدام به عایقکاری قائم نمود.

۹) در لبه‌های بالکنها و تراسها در نقاطی که به جای دیوار جان‌پناه، نرده پیش‌بینی شده است، باید ماهیچه‌ای از ملات سیمان ۳ : ۱ به ضخامت حداقل ۵ سانتیمتر ایجاد گردد و عایقکاری روی آن اجرا شود.

۱۰) عایقکاری محل لگنچه، ناودان باید با دقت کافی انجام گیرد و در این محل لایه اول عایق باید تا داخل لوله آب‌رو ناودان اجرا شود، سپس کف‌خوابی به ابعاد حداقل ۵۰ * ۵۰ سانتیمتر از ورق مسی یا فولاد گالوانیزه بر روی این لایه عایق قرار داده شود، لایه‌های بعدی عایق روی این کف‌خواب، اجرا و تا داخل لوله کف‌خواب ادامه یابد و بالاخره صافی آب‌رو بر روی آنها قرار داده شود. چنانچه محل ناودان در گوشه بام قرار گیرد، کف‌خواب باید به شکل هندسی مناسب بوده و در محل برخورد با دست‌انداز یا دیوار دارای لبه‌های قائم باشد.


اگر قصد عایق کاری سرویسهای واحدها وپشت بام وسازه خود را دارید ،قیرگونی بهترین عایق رطوبتی وسنتی است که از دیر باز مورد توجه همه مردم میباشد برای مشاوره واستعلام قیمت قیرگونی یک لایه ودولایه وسه لایه با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

۸

دیدگاهتان را بنویسید