ایزوگام ، قیمت ایزوگام نوین پوشش

ایزوگام

ایزوگام نام بازرگانی گونه ای عایق آماده ضد نم برای پوشاندن پشت بام،استخر ومانند آن است.ایزوگام پوششش است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه ونفوذ اب به کار میرود واز فراورده های نفتی بدست می آید.


پیشینه

عایق بندی رطوبتی ساختمانها که تا چهل سال پیش به صورت سنتی،با آسفالت وقیرگونی انجام میگرفت با پیدایش عایق های رطوبتی ومزیت های این نوع عایق ها بهتدریج جای آن را به این عایق ها دادند.امروزه در بیشتر ساختمانها چه در پی وفونداسیون وچه در ایزولاسیون دیوارها،سرویسها وپشت بام،ایزولاسیون با  عایق رطوبتی انجام می گردد.


چیستی وکاربرد

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است.

ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.


لایه های تشکیل دهنده ایزوگام

لایه‌های گوناگون به ترتیب از رو به کف به شرح زیر می‌باشد:

  1. لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film) یا پودر معدنی(mineral powder) یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)
  2. بافت (tissue)
  3. پلی‌استر (polyester)
  4. مواد افزودنی ویژه
  5. لایهٔ پلی‌اتیلن (

  6. موارد کاربرد

ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می‌باشد:

  1. ایزوگام عادی (با عرض یک متر و رول‌های ده متری): این نوع ایزوگام برای مردم شناخته شده است و با لایه‌های مختلف و روکش‌های متنوع ساخته می‌شود.
  2. ایزوگام برش خورده (ایزوشینگل): این نوع ایزوگام با برش‌های خاص و زیبا به منظور عایق نمودن شقف‌های شیروانی جهت عایقکاری بهمراه زیبایی ظاهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  1. ایزوگام تک لایه (شامل پلی استر دوخته): این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد.
  2. ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر): این نوع ایزوگام ضخیم‌تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری می‌باشد.
  1. ایزوگام با روکش آلومینیم: با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد.
  2. ایزوگام بدون روکش آلومینیم: این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و… به کار می‌رود.
  3. ایزوگام با روکش سنگریزه: این نوع ایزوگام بیشتر در جاهایی با تردد بالا به کار می‌رود که با توجه ره رنگی بودن سنگریزه‌های آن جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌کند.

نوشته شده :عایق کاران نوین پوشش

شماره تماس:-۰۲۱۷۷۳۷۸۰۲۲-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶