ایزوگام کار تهران

نوین پوشش برترین شرکت نصب ایزوگام
 خدمات
درباره ما
تماس با ما

Tag Archives: ایزوگام کار در تهران

خانه / Posts tagged ایزوگام کار در تهران”

ایزوگام قیرگونی وآسفالت
ایزوگام کاری دیوار
روش نصب ایزوگام روی دیوار

در مناطقی از که میزان بارندگی چشمگیر می باشد و احتمال نفوذ آب در دیوار بالا است علاوه بر ایزوگام کاری سطح پشت بام، به ایزوگام کاری دیوار نیز می پردازند. زیرا نفوذ آب به دیوارها و نم گرفتن آن سبب آسیب رسیدن به دیوار و در نهایت خرابی آن خواهد شد. از این رو در مناطقی با آب و هوای مرطوب لازم است که ایزوگام کاری دیوار به نحو صحیح انجام گیرد و فقط ایزوگام کاری پشت بام کافی نیست. البته اگر از شیروانی برای عایق کاری استفاده شود معمولا از ایزوگام برای عایقکاری بهتر و جلوگیری از خرابی ایرانیت شیروانی استفاده می کنند.
نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران
از جمله ابزار های مهمی که برای ایزوگام کاری دیوار استفاده می کنند دستگاه نصب ایزوگام می باشد که کار را برای ایزوگام کار راحتر می کند. دستگاه ایزوگام کاری نیاز به داربست نداشته براحتی در ارتفاع های بالا می توان ایزوگام را بر روی سطح دیوار چسباند.
آماده سازی دیوار قبل از ایزوگام کاری:

قبل از ایزوگام کاری بهتر است دیوار آجری، سیمان کاری شود تا ایزوگام بخوبی بر روی دیوار بچسبد. برای انجام مراحل زیر سازی و شیب بندی صحیح طبق دستور زیر عمل نمایید.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهران

ایزوگام کاری دیوار

۱٫ عایق رطوبتی
۲٫ پرایمر
۳٫ زیر سازی
۴٫ شیب بندی
۵٫ سطح
۶٫ نگهدارنده لبه عایق
۷٫ پوشش روی دیوار
۸٫ ماهیچه بندی
ایزوگام کاری دیوار با دستگاه نصب ایزوگام:

اگر ایزوگام کاری نیاز به نصب داربست دارد قبل از نصب آن دیوار را سیمان کاری کنید و بعد از خشک شدن سیمان آن را قیر اندود نمایید.
پس از آن با کمک ماهیچه شیب بندی را کامل نمایید.عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام
بعد از نصب داربست به کمک تخته ایزوگام را در ارتفاع های بالا بچسبانید. دستگاه نصب ایزوگام دارای مشعل می باشد که می توانید از آن براحتی برای حرارت دادن ایزوگام استفاده کنید.
برای ایزوگام کاری با دستگاه نصب ایزوگام بدون داربست ، که دو ریل در پایین و بالای دیوار نصب می‌شود و دو کابل که به این ریل‌ها نصب شده دستگاه را به دیوار می‌چسبانند و یک مجموعه و پنج موتور حرکت عمودی دستگاه را تامین می‌کنند.
دستگاه که حلقه ایزوگام را با خود حمل می‌کند و داشتن یک مشعل به طور پیوسته ایزوگام را حرارت داده و به دیوار می‌چسباند و پس از اتمام یک ردیف دستگاه به اندازه عرض ایزوگام جابه جا شده و مجددا کار چسباندن یک ردیف دیگر را شروع می‌کند.نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران

ایزوگام کار

شرکت ایزوگام کاری نوین پوشش با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد

مطالب مرتبط:

مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب

وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام

توصیه های مهم در نصب ایزوگام

شرکت عایقکاران نوین پوشش مجریه عایقکاری رطوبتی ایزوگام وقیرگونی وعایق سفید وعایقهای نانو در تهران است کافیست با شماره های اعلام شده توسط این شرکت تماس بگیرید ودر سریعترین زمان عایق را در محل تحویل ونصب نمایید.

کندن ایزوگام

ایزوگام کار حرفه ای

تعمیر ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید