فروش ایزوگام اصل تهران وحفاظ بام اصل دلیجان مستقیم از کارخانه

قابل توجه کلیه اجرا کنندگان ایزوگام ، شرکتهای ساختمانی ، ادارات ، سازمانها ، مجتعهای مسکونی و تجاری این شرکت آمادگی هرگونه همکاری در زمینه  فروش ایزوگام را اعلام میدارد.

فروش کلی اصل تهران وحفاظ بام اصل دلیجان مستقیم از کارخانه بدون واسطه با قیمت مناسب

فروش ایزوگام اصل با قیمت مناسب جهت رفاه هموطنان عزیز به صورت اینترنتی جهت خرید و مشاوره همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶-۰۹۱۸۳۵۱۸۰۵۶

مقدار پذیرش سفارشات:نیسان:۶۰۰متر خاور:۱۲۰۰متر تک:۲۶۰۰متر ده چرخ:۳۶۰۰متر تریلی:۶۰۰۰متر مربع میباشد.

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند.
عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است. ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی(تجربه) و فناوری در راستای ایمن سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، درآزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

هر سازه ای دربرابر رطوبت حاصل از بارش برف وباران دچار نم زدگی و رطوبت می شود که برای جلوگیری از این نفوذ رطوبت از قیر و گونی استفاده می شد ولی ضعف های آن بسیار زیاد و دردسر زا بوده است ، برای پوشاندن بعضی از این نقایص و کاستن مراحل داغ نمودن قیر و عدم وجود گونی مرغوب ایزوگام پا در عرصه تولید نمود. این محصول نسبت به روش های قبلی بسیار بهتر و در زمان اجرا خطرات کمتری در بر دارد همچنین به لحاظ روکش ضعیفی که روی آن وجود دارد در هنگام تردد قیر به کفش افراد نمی چسبد ، همچنین روکش آلومینیومی آن اجازه جذب حرارت کمتری به سازه می دهد هر چند خودش بشدت گرم می گردد.

فروش مسقیم ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام دلیجان از کاخانه,خرید ایزوگام دلیجان بدون واسطه,فروش ایزوگام دلیجان از کارخانه,خرید عمده ایزوگام دلیجان از کارخانه,خرید ایزوگام از کارخانه,ایزوگام دلیجان,صادرات ایزوگام به صورت مستقیم,ایزوگام شرق,فروش مستقیم ایزوگام شرق,

دیدگاهتان را بنویسید