قیمت قیرگونی آماده

این محصول جهت استفاده در قیر گونی سرویسهای بهداشتی، کف سالنها و دیوارها و هر جائی که نیاز به قیر گونی داشته باشد به راحتی قابل نصب می باشد. مزایای قیر گونی آماده: فرآیند قیرگونی آماده در تمامی مراحل به گونه ای است که زمان و درجه حرارت آغشته شدن قیر به گونی کاملاً کنترل شده است و بدین وسیله از آسیب رسیدن به گونی جلوگیری می گردد. هر دو طرف قیر گونی به وسیله نایلکس پوشیده شده و به صورت رول به اندازه ۱۰ متر مربع قابل عرضه به بازار می باشد در اجراء زمان کمتری نیاز داشته و به راحتی با یک حرارت نصب می شود. در زمان اجرا و نصب در مقایسه با قیر گونی سنتی ۸۰ درصد انرژی کمتری مصرف می شود.

خسارات جانی و مالی و آتش سوزی که در قیر گونی سنتی وجود دارد در قیر گونی آماده از میان رفته است. بعد از نصب قیرگونی آماده بلافاصله می توان بر روی آن راه رفت و عملیات بعدی ساختمانی را انجام داد. سرعت و کیفیت در کار عمده ترین مزیت قیرگونی آماده به حساب می آید. قیمت قیر گونی آماده نسبت به قیر گونی سنتی بسیار ارزان بوده و مقرون به صرفه اقتصادی می باشد.


اگر قصد عایقکاری آپارتمان ومنزل ویا محل کار خود را دارید با شرکت عایق کاران نوین پوشش تماس بگیرید تا بهترین عایق را با بهترین روش برای شما نصب نماییم

شماره تماس:۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید